W związku ze zbliżającym się zakończeniem roku szkolnego 2019/2020 proszę o zapoznanie się z terminami i procedurami oddawania podręczników szkolnych i książek. Podręczniki oraz zaległe książki należy oddać w wyznaczonych terminach i godzinach. Proszę, aby uczniowie klas/rodzice w danym dniu przychodzili zgodnie z planem, kolejno w określonych przedziałach czasowych, zgodnie z numeracją w dzienniku, by uniknąć grupowaniu się osób.
HARMONOGRAM ODDAWANIA PODRĘCZNIKÓW
19.06.2020 r. ( piątek)
- 8.08-9.00 klasa IV
- 9.00-10.30 klasa VIII
- 10,30- 12.00 klasa VII
- 12. 00 – 14.00 klasa VIb
22.06.2020 r. ( poniedziałek)
- 12.00-14.00 klasa V
23.06.2020 r. (wtorek)
- 8.00-9.00 klasa I
- 9.00-10.30 klasa II
- 10.30- 12.00 klasa III
- 12.00- 13.30 klasa VIa
PROCEDURY ZWROTU PODRĘCZNIKÓW
- Zwrot podręczników oraz innych książek do biblioteki szkolnej będzie odbywać się od 19 do 23 czerwca 2020 r. ( według harmonogramu).
- Miejscem zwrotu książek będzie świetlica szkolna.
- Bibliotekarz/ rodzic/ uczeń podczas zwrotu podręczników powinien używać środków ochrony osobistej (maseczka/przyłbica, rękawiczki, płyn do dezynfekcji) oraz przestrzegać dystansu minimum 1,5 m od drugiej osoby.
- Uczniowie / rodzice do stolika odbioru podręczników podchodzą pojedynczo. Po przyjęciu książek od użytkownika każdorazowo będzie dezynfekowany blat, na którym leżały książki.
- Zasady zwrotu podręczników:
- Przyjmowane są tylko pełne komplety (uczeń ma obowiązek usunięcia: okładek, zapisanych ołówkiem notatek, podkreśleń, sklejenia kartek). W przypadku zniszczenia podręcznika lub zagubienia rodzice są zobowiązani jak najszybciej odkupić podręcznik i dostarczyć do biblioteki szkolnej.
- Podręczniki, książki są zwracane przez uczniów/rodziców w ustalone przez dyrektora oraz nauczyciela bibliotekarza dni, w celu zachowania bezpieczeństwa i uniknięcia grupowania się osób.
- W danym dniu podręczniki, książki zwraca wyznaczona klasa, w wyznaczonych godzinach, zgodnie z numerem ucznia w dzienniku.
Procedury oparte o wytyczne: Biblioteki Narodowej oraz Ministerstwa Zdrowia.