Zapraszamy do zapoznania sie z harmonogramem przebiegu rekolekcji wielkopostnych:
NIEDZIELA (14.03.2021)
930 – Msza święta z nauką dla dzieci ( od „0” do VI)
1100 – Msza święta z nauką dla młodzieży ( od klasy VII)
PONIEDZIAŁEK (15.03.2021)
1115 – 1200 - Nauka rekolekcyjna dla klas „0”, I, II, III
1400 – Nauka rekolekcyjna dla klas IV, V, VI
1500 – Nauka rekolekcyjna dla młodzieży klas VII i VIII
WTOREK (16.03.2021)
1115 – 1200 - Nauka rekolekcyjna dla klas „0”, I, II, III
1330 – SPOWIEDŹ dla uczniów klasy IV, V, VI
1400 - Nauka rekolekcyjna dla klas IV, V, VI
1500 – Nauka rekolekcyjna dla młodzieży klas VII, VIII
1600 – SPOWIEDŹ dla uczniów klasy VII, VIII
ŚRODA (17.03.2021)
1040 – Nauka rekolekcyjna dla klas „0”. I, II, III
1400 – Nauka rekolekcyjna dla klas IV, V, VI
1500 – Nauka rekolekcyjna dla młodzieży klas VII, VIII
Nauki rekolekcyjne odbywają się w kościele.
Serdecznie gratulujemy wszystkim uczniom udziału w licznych konkursach " Twierdza Lanckorona". Poniżej przedswawiamy oficjalne wyniki. Niezmiernie cieszymy się, że wśród zwycięzców są nasi uczniowie.
Część plastyczna, makiety
I miejsce – nr 67 – 18 pkt. – Jakub Dudek, klasa V, Lanckorona
II miejsce – nr 61 – 17,5 pkt. – Patryk Piwowar, klasa II, Lanckorona
III miejsce – ex aequo – 15 pkt – prace:
nr 1 – Kornelia Kasiarz, klasa V, Jastrzębia
nr 63 – Nadia Szajda, klasa II, Lanckorona
Część plastyczna, klasy I – IV
Trzy równorzędne nagrody za zdobyte 16 pkt. pracom:
Nr 14 - Patryk Frosztęga, klasa IV, Jastrzębia
Nr 53 – Dawid Lenik, klasa IV, Skawinki,
Nr 83 – Roksana Serwin, klasa IV, Izdebnik.
Cztery wyróżnienia za zdobyte 15 pkt. prace:
Nr 7 – Milena Maj, klasa II, Jastrzębia
Nr 9 – Kaja Kasiarz, klasa III, Jastrzębia
Nr 12 – Zuzanna Pocielej, klasa III, Jastrzębia
Nr 52 – Martyna Porębska, klasa IV, Skawinki
Część plastyczna, klasy V – VIII
Trzy równorzędne nagrody za zdobytą maksymalną liczbę 18 pkt. prace:
Nr 42 – Wojciech Dziadkowiec, klasa VII, Jastrzębia
Nr 43 – Zofia Dziadkowiec, klasa VI, Jastrzębia
Nr 79 – Leon Grądman, klasa VI, Lanckorona
Trzy wyróżnienia za 17 i 16 pkt. prace:
Nr 41 – 17 pkt. – Wanessa Łężniak, klasa VII, Jastrzębia
Nr 34 – 16 pkt. – Szymon Sroka, klasa VII, Jastrzębia
Nr 89 – 16 pkt. – Wiktoria Leśniak, klasa VII, Izdebnik
Część muzyczna
Wykonania pieśni obowiązkowej i dowolnie wybranej spośród pieśni konfederackich, lub nawiązujących do konfederacji barskiej, uczestnicy przesłali e-mailem lub dostarczyli na nośnikach do GOK-u. W sumie nadesłano 7 wykonań: 3 w kat. uczniów klas III - V i 4 w kat. uczniów klas VI-VIII.
Komisja oceniająca w składzie: Renata Frosztęga-Ryszawy, Anna Oremus, Paweł Kołodziej, Jarosław Machałowski przyznała następujące nagrody i wyróżnienia:
Część muzyczna, klasy III – V
I miejsce – nr 5 – Patrycja Kopka, klasa III, Lanckorona
II miejsce – nr 6 – Radosław Kruk, klasa V, Lanckorona
III miejsca nie przyznano
Część muzyczna, klasy VI - VIII
I miejsce – nr 1 – Wiktoria Matuła, klasa VII, Izdebnik
II miejsce – nr 3 – Aneta Gomółka, Julia Chyla, Martyna Dróżdż, klasa VI, Jastrzębia
III miejsce – nr 4 – Patrycja Bogdał, klasa VII, Lanckorona
Wyróżnienie – nr 7 – Nadia Maczyta, klasa VI, Lanckorona
Część literacka
Uczestnicy nadesłali 17 prac w różnych gatunkach literackich i formułach. Konkurs przeznaczony był dla uczniów klas V-VIII. Komisja oceniająca w składzie: Józefa Bucka, Agnieszka Kosek, Małgorzata Kruk, Paulina Kurek przyznała
następujące nagrody i wyróżnienia:
I miejsce – 16 pkt. - nr 17 - Bartłomiej Lenik, klasa VII b, Skawinki – „Pieśń o odwadze Konfederatów Barskich"
II miejsce ex aequo – 15 pkt.:
Nr 5 – Wiktoria Leśniak, klasa VII a, Izdebnik – „List z czasów konfederacji barskiej”
Nr 13 – Zuzanna Guńkiewicz, klasa VI, Lanckorona – „Zamek lanckoroński i wielki mały człowiek”
Nr 15 – Weronika Zaręba, klasa V, Lanckorona – „Fakty z Lanckorony”
Nr 16 – Michał Gatlik, klasa VI , Skawinki – List rannego konfederata do brata
III miejsce - 14 pkt. ex aequo:
Nr 11 – Anna Długosz, klasa VIII a, Lanckorona – „Legenda o odważnej szlachciance”
Nr 3 - Jacek Krawczyk, klasa IV, Izdebnik - "Pamiętnik lanckorońskiego chłopca"
Część historyczna
Quiz historyczny przeznaczony był dla uczniów klas VI-VIII. Dla 21 pytań quizu przyjęta została formuła taka, jak w teleturnieju Wielka Gra - pytanie opisywało dane zagadnienie, a odpowiadający miał wpisać jedyną możliwą prawidłową odpowiedź. Ponadto w 3 pytaniach opisowych trzeba było: wymienić 10 pamiątek konfederacji barskiej na ziemi lanckorońskiej i opisać przebieg obu bitew. Poziom trudności pytań był zróżnicowany - od pytań prostych, do wykraczających poza zakres nauki szkolnej. Taki układ pozwolił każdemu uczestnikowi zebrać jakąś pulę punktów, a ponadto wyłonić tych, którzy są szczególnie zainteresowani tym tematem. Pytania do quizu ułożył dr Piotr Sadowski. Uczniowie odpowiadali na nie pisemnie w swoich szkołach, a treść pytań została dostarczona do szkół tuż przed rozpoczęciem pisania. Po zakończeniu prace zostały włożone do kopert i dostarczone do GOK.
Komisja oceniająca w składzie: Joanna Adaszek, Anna Gibas, Barbara Kowalska, Ewelina Leszczyńska-Wilk, zebrała się we wtorek 9 marca, otworzyła koperty i oceniła prace.
Najwyższą liczbę punktów uzyskali:
I miejsce – 21,5 pkt. – Bartłomiej Skupień, klasa VIII, Izdebnik
II miejsce – 18,5 pkt – Nikolas Wrona, klasa VII, Jastrzębia
III miejsce – 18 pkt. – Wojciech Dziadkowiec, VII, Jastrzębia
Wyróżnienia
17 pkt. – Magda Chwała, klasa VII b, Skawinki
16 pkt. – Natalia Florek, klasa VIII a, Lanckorona
Zapisy do klasy I szkoły podstawowej oraz oddziału zerowego i oddziału przedszkolnego na rok szkolny 2020/2021 odbywać się będą od 1 marca do 31 marca 2021 roku.
PRZYJĘCIE DO ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO I ZEROWEGO
Do oddziału zerowego przy Szkole Podstawowej w Skawinkach na rok szkolny 2021/2021 przyjmowane są dzieci:
- odział zerowy – dzieci 6-letnie, urodzone w 2015 roku
- oddział przedszkolny – dzieci 4 i 5 – letnie urodzone w 2016 i 2017 roku.
PRZYJĘCIE DO KLASY PIERWSZEJ PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ
Do klasy pierwszej publicznej szkoły podstawowej na rok szkolny 2020/2021 przyjmowane są dzieci:
- 7-letnie (urodzone w roku 2014) - objęte obowiązkiem szkolnym,
- 6-letnie (urodzone w roku 2015) - zgodnie z wolą rodziców, jeżeli dziecko korzystało
z wychowania przedszkolnego w poprzednim roku szkolnym albo dziecko posiada opinię poradni psychologiczno-pedagogicznej o możliwości rozpoczęcia nauki w szkole podstawowej (art. 36 ust. 2 ustawy - Prawo oświatowe).
PRZYJĘCIE DZIECI OBWODOWYCH
Do klasy pierwszej publicznej szkoły podstawowej przyjmuje się z urzędu dzieci zamieszkałe w obwodzie danej szkoły.
Przyjęcie następuje na podstawie Zgłoszenia (w załączniku) rodziców dzieci zamieszkałych w tym obwodzie.
Rodzic osobiście zapisuje dziecko w sekretariacie szkoły w godzinach 7:30 – 15:30
od poniedziałku do piątku. Przy składaniu wniosku o przyjęcie należy okazać (do wglądu) dowód osobisty oraz skrócony akt urodzenia dziecka. Dyrektor może żądać dodatkowych dokumentów poświadczających fakt zamieszkania oraz informacji podawanych przez rodzica.
PRZYJĘCIE DZIECI SPOZA OBWODU
Postępowanie rekrutacyjne o przyjęcie do klasy pierwszej przeprowadzane jest dla kandydatów zamieszkałych poza obwodem szkoły podstawowej. Rodzice dziecka ubiegającego się o przyjęcie do klasy pierwszej publicznej szkoły podstawowej wypełniają Wnioseko przyjęcie.
Kandydaci do klasy pierwszej publicznej szkoły podstawowej przyjmowani są na podstawie kryteriów, którym została przypisana określona liczba punktów. Kryteria przyjęć oraz odpowiadającą im liczbę punktów określił organ prowadzący w Uzgodnieniu z dnia 01 luty 2021r. Zgodnie z nim w postępowaniu rekrutacyjnym brane są pod uwagę następujące kryteria i odpowiadające im liczby punktów:
Kryterium
|
Liczba punktów
|
Wielodzietność rodziny kandydata
|
20
|
Niepełnosprawność kandydata
|
20
|
Niepełnosprawność jednego z rodziców kandydata
|
20
|
Niepełnosprawność obojga rodziców kandydata
|
20
|
Niepełnosprawność rodzeństwa kandydata
|
20
|
Samotne wychowanie kandydata przez rodzica
|
20
|
Objęcie kandydata pieczą zastępczą
|
20
|
Kandydat uczęszczał do oddziału przedszkolnego w szkole, w której ubiega się o przyjęcie
|
10
|
Rodzeństwo kandydata realizuje obowiązek szkolny w danej szkole
|
8
|
Miejsce pracy jednego z rodziców w obwodzie szkoły
|
6
|
Dogodne położeni szkoły w stosunku do zamieszkania kandydata
|
4
|
Dokumentami potwierdzającymi spełnienie kryteriów są:
1) w przypadku kryterium określonego w pkt 2 – oświadczenie rodzica (opiekuna prawnego) kandydata o jego miejscu pracy;
2) w przypadku kryterium określonego w pkt 3 – oświadczenie rodzica (opiekuna prawnego) kandydata o miejscu zamieszkania krewnych dziecka wspierających rodziców (opiekunów prawnych) w zapewnieniu mu należytej opieki.
W przypadku kryterium określonego w pkt 1 – dane potwierdza dyrektor szkoły podstawowej, o przyjęcie do której ubiega się kandydat, na podstawie dokumentacji będącej w posiadaniu szkoły podstawowej.
Szkoła Podstawowa, która do 28 maja 2021 roku ogłosi listy przyjętych w postępowaniu rekrutacyjnym, a będzie nadal dysponowała wolnymi miejscami przeprowadzi rekrutację uzupełniającą do dnia 10 września 2022r.
Adres e-mailowy szkoły: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Karta zgłoszeń dzieci 6 - letnie
Karta zgłoszeń 4,5 - letnie
Karta zgłoszeń dzieci do I klas
Karta zgłoszeń dzieci do I klas spoza obwody
Z dniem 1 marca 2021r. zostaje uruchomione konto bankowe celem dokonywania opłat za wyżywienie i pobyt. Wpłaty mogą być w formie przelewów jak i w formie wpłat na rachunek.
W okresie od 1 marca 2021r. do 30 czerwca 2021r. wpłaty będzie można dokonywać w formie gotówkowej w szkole (kwitariusz) lub w formie przelewu na wskazane konto. Od września 2021r. obowiązywać będą tylko przelewy/ wpłaty na konto.
Proszę o dokonanie zmian w terminach płatności przyjmując 20 dnia każdego miesiąca jako ostatni dzień płatności. Zmian należy dokonać stosownym zarządzeniem dyrektora.
- Płatności za żywienie uczniów można dokonywać w postaci przelewu lub wpłaty na rachunek bankowy szkoły
Szkoła Podstawowa w Skawinkach, Skawinki 220, 34-143 Lanckorona
Konto numer 34 8119 0001 0000 1528 2000 0300
Opis przelewu należy wypełnić zgodnie z poniższym przykładem:
Tytułem: imię, nazwisko dziecka (np.: Jan Kowalski), za miesiąc (np. marzec), opłata za „wyżywienie”(kwota .. ),
- Za nieprawidłowo dokonaną wpłatę za posiłki uznaje się:
- nieterminowo dokonaną wpłatę,
- pomniejszenie kwoty bez wiedzy intendenta, zaokrąglenie kwoty,
- błędne informacje w tytule przelewu/ wpłaty lub ich brak.
- brak imienia i nazwiska dziecka,
- brak określenie za jaki okres
- Płatności za posiłki /czesne przelewem na rachunek bankowy lub wpłaty na rachunek bankowy szkoły dokonuje się w wysokości zgodnej z informacją podaną przez szkołę i należy dokonać do dnia20 bieżącego miesiąca.
Kwoty przekazywane na rachunek szkoły muszą być zgodne; nie dopuszcza się dokonywania przez rodzica/opiekuna prawnego zaokrągleń.
- Szkoła nie ponosi odpowiedzialności za błędnie opisane przelewy/ wpłaty na rachunek bankowy.
- Szkoła nie stosuje umorzeń. Osoba odpowiedzialna do tej pory za kwitariusze egzekwuje od osoby zalegającej wpłatę z naliczeniem odsetek.
- Osoba odpowiedzialna za kwitariusze jest zgłoszona do banku w celu kontrolowania wpłat na dane konto jednostki. Odpowiednie dane do logowania otrzyma w odrębnym piśmie. W państwa jednostce jest to Pani Sylwia Słonina oraz Pani Anna Gibas.